Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) podnikatele Moniky Doležalové, IČO 879 60 621,s místem podnikání Podkopanický mlýn 1135, 537 01 Chrudim, e-mail: info@nympheria.cz, telefonní číslo: +420 734 73 23 23, adresa provozovny Podkopanický mlýn 1135, 537 01 Chrudim(dále jen „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti kupujících a Prodávající, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.nympheria.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde 

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek může být Prodávajícím jednostranně měněno či doplňováno. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Smlouvy jsou uzavírány prostřednictvím rozhraní webové stránky způsobem umožňujícím dálkové uzavření smlouvy (dále jen „webové rozhraní E-shopu“).

Pokud v rámci objednávky zboží budou některá práva a povinnosti ujednána odlišně od Podmínek, má tato dohoda přednost před ujednáním v Podmínkách.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Kupující je osoba nakupující na E-shopu Prodávajícího, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Cena je finanční částka, kterou se Kupující zavazuje uhradit za Zboží;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou se Kupující zavazuje uhradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • Faktura je daňový doklad vystavený na Celkovou cenu;
    • Objednávka je závazný návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Prodávajícím;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě údajů sdělených Kupujícím, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Zboží je vše, co může být zakoupeno na E-shopu.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná výhradně přes webové rozhraní E-shopu.
    • Při nákupu Zboží je povinností Kupujícího poskytnout Prodávajícímu všechny požadované informace správně, pravdivě a úplně.
    • Prodávající umožňuje Kupujícímu na E-shopu přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými zákazníky. Autenticitu takových recenzí Prodávající zajišťuje a kontroluje tím, že propojuje hodnocení s konkrétními Objednávkami, tudíž v interním systému má Prodávající u každého hodnocení k dispozici i propojené ID Objednávky, a je tudíž schopen ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného zákazníka.

  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouva je vždy uzavírána v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím Objednávky na E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku si nese každá ze stran samostatně. Tyto náklady se pro Kupujícího nijak neliší od základní sazby, kterou Kupující hradí za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu). Odesláním Objednávky Kupující souhlasí s využitím prostředků komunikace na dálku a uzavřením Smlouvy distančním způsobem.
    • Podmínkou platného vzniku Smlouvy je úplné dokončení Objednávky. V Objednávce musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu se Zboží, o jehož nákup má Kupující zájem, označuje tlačítkem „Do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Zboží zvoleného Kupujícím, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Identifikační a kontaktní údaje Kupujícího, sloužící k tomu, aby mohl Prodávající doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu Kupujícího.
    • V průběhu tvorby Objednávky může Kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Závazně objednat“ dojde k dokončení Objednávky. Podmínkou závazného dokončení Objednávky je potvrzení seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit.
    • Dokončená Objednávka v co nejkratší době poté, kdy bude Prodávajícímu doručena, bude potvrzena zprávou odeslanou na e-mailovou adresu Kupujícího zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky ze strany Prodávajícího dochází k uzavření Smlouvy.
    • Prodávající si vyhrazuje právo nepotvrdit Objednávku obratem. Takto tomu může být zejména v situaci, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy Kupující objedná větší počet kusů Zboží, než kolik Prodávající umožňuje. Informaci o maximálním počtu Zboží vždy v rámci E-shopu Prodávající předem poskytuje a neměla by tedy být překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůže Prodávající Objednávku potvrdit, bude Kupující osloven s nabídkou na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce bez zbytečného odkladu. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy nabídku potvrdí Kupující, přičemž nebude-li Kupující s návrhem souhlasit, má právo od Objednávky bez sankce odstoupit.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, není Prodávající povinen Zboží za tuto Cenu Kupujícímu dodat ani v případě, kdy Kupující již obdržel potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci bude Prodávající bezodkladně kontaktovat Kupujícího, spolu s návrhem na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy nabídku Kupující potvrdí. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.
    • V případě, že má Kupující zřízen Uživatelský účet, může učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě má ale Kupující povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je totožný jako v případě Kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje Kupujícího.
    • V některých případech je možné na nákup Zboží využít slevu prostřednictvím kódu. Pro poskytnutí takové slevy je třeba, aby Kupující v rámci návrhu Objednávky vyplnil údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak Kupující učiní, bude Cena automaticky upravena o výši slevy.
  4. Uživatelský účet
    • Na základě registrace Kupujícího v rámci E-shopu může Kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je povinností Kupujícího uvést správně, pravdivě a úplně všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je povinností Kupujícího zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese za to Prodávající žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a Kupující se zavazuje neumožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Uživatelský účet může být ze strany Prodávajícího zrušen, a to zejména v případě, když jej více, než 24 měsíců Kupující nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti dle Smlouvy a/nebo těchto Podmínek.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena bez DPH a jedná se o cenu konečnou, kdy Prodávající není plátcem DPH.
    • Platbu Celkové ceny se Kupující zavazuje provést po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny je možné provést následujícími způsoby:
      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby bude Kupujícímu zaslána v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 7 dnů od uzavření Smlouvy.
      2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese Shoptet Pay podmínky. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 3 dnů od uzavření Smlouvy.
      3. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou při dokončení Objednávky. Faktura bude též dostupná v Uživatelském účtu, pokud si jej Kupující zřídí.
    • Vlastnické právo ke Zboží přechází na Kupujícího až poté, co zaplatí Celkovou cenu a Zboží převezme. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    • Zboží bude odesláno nejpozději do 3 pracovních dnů od úhrady Celkové ceny (a v případě platby dobírkou od uzavření Smlouvy),způsobem dle volby Kupujícího, přičemž Kupující si může vybrat z následujících možnost: Doručení prostřednictvím dopravních společností na adresu nebo na výdejní místo.
    • Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
    • Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží bude Kupujícímu sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
    • Po převzetí Zboží od dopravce je povinností Kupujícího zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o nesprávné manipulaci, či neoprávněnému vstupu do zásilky, není povinností Kupujícího Zboží od dopravce převzít.
    • V případě, kdy Kupující poruší svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího Zboží doručit. Nepřevzetí Zboží nelze vykládat jako odstoupení od Smlouvy. Prodávajícímu v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy ze strany Kupujícího, případně Zboží uskladnit, za což náleží Prodávajícímu nárok na úplatu v obvyklé výši. V případě platného odstoupení od Smlouvy ze strany Prodávajícího, je odstoupení účinné v den, kdy bude toto odstoupení doručeno Kupujícímu. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na straně Kupujícího doručováno Zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je povinností Kupujícího nahradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů budou Kupujícímu zaslány na jeho e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od odeslání e-mailu.
    • Nebezpeční škody na Zboží přechází na Kupujícího v okamžiku, kdy ho převezme. V případě, kdy Zboží nepřevezme, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, přechází nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího v okamžiku, kdy měl možnost ho převzít, ale z důvodů na jeho straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží Kupující.
  7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Prodávající zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k praní a sušení;
      3. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá a k němuž jej Kupující požaduje;
      4. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které může Kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím, zejména reklamou nebo označením;
      5. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Kupující rozumně očekávat; a
      6. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které byly Kupujícímu poskytnuty před uzavřením Smlouvy.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, může Kupující takovou vadu Prodávajícímu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) prostřednictvím formuláře dostupného na webovém rozhraní E-Shopu zde.
      V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chce Kupující vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nelze následně bez souhlasu Prodávajícího změnit. Reklamace bude vyřízena v souladu s právy z vadného plnění uplatněnými Kupujícím.
    • Má-li Zboží vadu, má Kupující následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      2. na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží.

  • Prodávající je oprávněn odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  • Kupující má dále právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. bude odstranění vady odmítnuto ze strany Prodávajícího nebo nebude odstraněna v souladu s právními předpisy;
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  • Prodávající odpovídá pouze za vadu, kterou Zboží neslo v okamžiku přechodu nebezpečí škody na věci a zejména nezodpovídá za vady, které nezpůsobil Prodávající.
  • Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým či nesprávným užíváním, praním či sušením a u použitého Zboží i opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace bude Kupujícímu vystaveno písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum uplatnění reklamace;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. zvolený způsob vyřízení reklamace;
    4. kontaktní údaje Kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nebude-li při přijetí reklamace dohodnuta delší lhůta, je Prodávající povinen reklamaci posoudit a vyřídit do 30 dnů od obdržení reklamace a poskytnout Kupujícímu informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, má Kupující právo na odstoupení od Smlouvy nebo může požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace bude Kupující informován e-mailem a bude mu vydáno potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, a v souvislosti s reklamací vzniknou Kupujícímu účelně vynaložené náklady, a tyto náklady řádně prokáže, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu, nahradí Prodávající Kupujícímu tyto náklady. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Kupující povinen původní Zboží vrátit, přičemž řádně prokázané náklady na dopravu Zboží nahradí Prodávající Kupujícímu.
  • V případě, že je Kupující podnikatel, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  • V případě, že je Kupující spotřebitel, má právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se na Zboží projeví ve lhůtě 2 let od převzetí Zboží.
  1. Odstoupení od smlouvy
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Kupujícím a Prodávajícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    • V případě, že je Kupující spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, má Kupující v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že byla uzavřena Smlouva, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že byla uzavřena Smlouvu, na jejímž základě bude Prodávající pravidelně a opakovaně dodávat Zboží, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
    • Od Smlouvy může Kupující odstoupit především prostřednictvím formuláře dostupného na webovém rozhraní E-Shopu zde
    • Kupující, a to ani spotřebitel, nemůže od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    • Lhůta k odstoupení dle čl. 2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud v jejím průběhu bude odesláno oznámení o odstoupení od Smlouvy.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek je povinností Kupujícího zaslat Prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení Zboží, přičemž Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu. V případě platného odstoupení má Kupující právo na vrácení Ceny za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který pro dodání Zboží v době přijetí Objednávky Prodávající nabízel. V případě, že Kupující odstoupí od Smlouvy z důvodu, že Prodávající poruší podmínky Smlouvy, hradí Prodávající i náklady spojené s navrácením zboží, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který v době přijetí Objednávky Zboží nabízel.
    • V případě odstoupení od Smlouvy bude Cena vrácena Kupujícímu do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než bude Zboží doručeno zpět Prodávajícímu. Zboží prosíme vracejte nenošené, čisté, v původním stavu, pokud možno včetně originálního obalu.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek Kupující odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým bys se se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně. V případě, že dosud nedošlo k vrácení Ceny, je Prodávající oprávněn pohledávku z titulu nákladů započíst vůči pohledávce na vrácení Ceny.
    • Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než dojde k dodání Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 1 Podmínek. Prodávající může od Smlouvy odstoupit také v případě, pokud je zjevné, že Kupující uvedl v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že Kupující nakupuje Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, je Prodávající oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
    • Pokud Kupující odstoupí od smlouvy jen z části, tedy vrátí jen některé položky a nebude tím dodržena podmínka pro získání objemové nebo množstevní slevy, je Prodávající oprávněn slevu při vrácení částky Kupujícímu odejmout.
  2. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@nympheria.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího z níž byla stížnost doručena.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Závěrečná ustanovení
    • Pokud právní vztah vzniklý na základě Smlouvy obsahuje mezinárodní prvek (tedy například má být Zboží zasláno mimo území České republiky), bude se daný vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud je Kupujícím spotřebitel, nejsou tímto ujednáním dotčena práva spotřebitele plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerá písemná korespondence bude probíhat především elektronickou poštou. E-mailová adresa Prodávajícího je uvedena u identifikačních údajů. Prodávající bude doručovat korespondenci na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jej Kupující kontaktoval.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody. Prodávající je však oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se týká pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně bude Kupující informován pouze v případě, že má vytvořený Uživatelský účet, nebo pokud má Prodávající na základě Smlouvy dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně bude v tomto případě zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdrží Prodávající od Kupujícího výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí této Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že Kupující práva výpovědi využije, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci. Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mají obě smluvní strany právo od Smlouvy odstoupit.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Prodávajícího. Kupující vždy tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdrží e-mailem a bude tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez součinnosti Prodávajícího. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.6.2024.