Reklamace
Reklamace zboží
Něco se pokazilo a chceš zboží reklamovat? Na to jsme také připraveni.
Vyplň, prosím, formulář níže.
Ale ještě než tak učiníš, prosím, přesvědči se, zda s kouskem bylo nakládáno dle informací u daného produktu na našem eshopu.
Jakmile nám balíček dorazí, obsah zkontrolujeme a do 30 dní od jeho přijetí ti zašleme vyjádření.
Uveď nám, prosím, jakou máš představu o vyřešení reklamace. Pokud to bude v našich silách, vadu opravíme. Dále je také možné vyměnit za jiný kus, pokud je k dispozici, odstoupit od smlouvy a nebo zboží adekvátně zlevnit.
Zboží zasílej výhradně na adresu:
Monika Doležalová
Podkopanický mlýn 1135, 537 01, Chrudim
tel. 734 73 23 23, info@nympheria.cz
Prosím, zasílej zboží přímo na adresu a NE na výdejní místa či boxy. Také nezasílej zboží na dobírku, nemůžeme ho převzít.
Odkaz na všeobecné podmínky zde.
Děkujeme