Reklamace

Reklamace zboží

Něco se pokazilo a chceš zboží reklamovat? Na to jsme také připraveni.

Vyplň, prosím, formulář níže.
Ale ještě než tak učiníš, prosím, přesvědči se, zda s kouskem bylo nakládáno dle informací u daného produktu na našem eshopu.

Jakmile nám balíček dorazí, obsah zkontrolujeme a do 30 dní od jeho přijetí ti zašleme vyjádření.
Uveď nám, prosím, jakou máš představu o vyřešení reklamace. Pokud to bude v našich silách, vadu opravíme. Dále je také možné vyměnit za jiný kus, pokud je k dispozici, odstoupit od smlouvy a nebo zboží adekvátně zlevnit.

Zboží, prosím, zabal tak, aby při přepravě nemohlo dojít k dalšímu poškození.
Zásilka musí obsahovat číslo objednávky.
 
 

 Zboží zasílej výhradně na adresu:

Monika Doležalová
Podkopanický mlýn 1135, 537 01, Chrudim

tel. 734 73 23 23
, info@nympheria.cz

Prosím, zasílej zboží přímo na adresu a NE na výdejní místa či boxy. Také nezasílej zboží na dobírku, nemůžeme ho převzít.

Odkaz na všeobecné podmínky zde.

Děkujeme